Do formy Dvořák Aleš,Hubálková Pavla,Jeníková Jitka,Peknicová Jana,Zelenka Jaroslav 223 Kč 250 Kč ušetříte 28 Kč
Ekoznačky a značky kvality v cestovním ruchu Závodná Sára Lucie, Pospíšil Závodný Jan 266 Kč 299 Kč ušetříte 33 Kč
Sociální marketingové kampaně v Česku IV. - Ochrana životního prostředí Bačuvčík Radim, Harantová Lenka 266 Kč 299 Kč ušetříte 33 Kč
Německé "Kulturorchester"- Struktura, organizace, financování Šilerová Lucie 177 Kč 199 Kč ušetříte 22 Kč
Udržitelné principy v cestovním ruchu českého venkova a jejich management Závodná Sára Lucie 177 Kč 199 Kč ušetříte 22 Kč
Reklama (teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie), 2. vydání Horňák Pavel 355 Kč 399 Kč ušetříte 44 Kč
Knihy a čtení - Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2014 Bačuvčík Radim 177 Kč 199 Kč ušetříte 22 Kč
The Technological Transformation of press organization in Poland after the year 1989 Kaczmarczyk Michal 154 Kč 173 Kč ušetříte 19 Kč
Role technických výukových prostředků v elektronickém marketingu vysokých škol Chromý Jan 187 Kč 210 Kč ušetříte 23 Kč
Bezpečnostní technologie, systémy a management II. Lukáš Luděk a kolektiv 374 Kč 420 Kč ušetříte 46 Kč